Katowicki hotel jako pierwszy w Polsce uruchomił coś, co jeszcze niedawno było jedynie domeną filmów science fiction.

Katowicki hotel jako pierwszy w Polsce uruchomił coś, co jeszcze niedawno było jedynie domeną filmów science fiction.

22 lutego 2019 0 przez administrator

Pod koniec stycznia Google udostępnił Asystenta Google w języku polskim. To usługa, na którą wielu z nas od dawna czekało.

Hotel Katowice jako pierwszy z polskich hoteli stworzył wirtualnego recepcjonistę. W panelu Asystent Google wystarczy powiedzieć: „Porozmawiaj z Hotelem Katowice”. Aplikacja automatycznie przełączy się w tryb wirtualnego doradcy.

Z cyfrowym recepcjonistą Hotelu Katowice ponoć można porozmawiać nieomal o wszystkim, co mogłoby zainteresować potencjalnych gości. Czyli o ofertach hotelowych, godzinach otwarcia, usługach dodatkowych.

Cyfrowy recepcjonista potrafi nawet zaparzyć kawę i herbatę… No tu już może zapędziliśmy się zbyt daleko… Ale na pewno potrafi pokazać nam zdjęcie hotelowej restauracji – w której i kawę i herbatę można oczywiście otrzymać.

Wirtualny recepcjonista Hotelu Katowice stale jest rozwijany. Czeka na pytania i chce rozwiązywać coraz to bardziej skomplikowane zadania.

***

Fot. Pixabay.