Wolimy kupować drożej

19 listopada 2018 0 przez administrator

Ciekawa koncepcja jednej z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce. Klientów już nie interesuje, ile płacą za kupowane produkty.

Chcemy kupować drożej, a nie taniej – to wnioski, którymi podzieliła się przedstawicielka sieci Żabka z uczestnikami konferencji handlowców. Annę Gorączkę cytuje Portal Spożywczy:

„Era najniższych cen już się skończyła, nastała era uczciwych cen i wygody klienta, wyprzedzanie jego potrzeb”.

Warto zacytować kolejne spostrzeżenie reprezentantki Żabki:

„Obserwujemy, jak klienci robią zakupy. Od dwóch lat widzimy pewną zmianę – społeczeństwo uwierzyło, że ma więcej pieniędzy. Spadł odsetek smartshopperów. Cena nie interesuje konsumentów, ważniejsza jest wygoda dokonywania zakupów. Żabka jest więc jak szybki prysznic, a nie długie wylegiwanie się w wannie”.

Teza, że cena nas nie interesuje jest na tyle kontrowersyjna, iż postanowiliśmy się nią z wami podzielić. Wolimy płacić drożej, byle tylko sprzedawca zapewnił nam wygodę.

Ale o jaką wygodę chodzi? Większość Żabek nie ma sklepowego parkingu. A to chyba jeden z ważniejszych aspektów wygody w robieniu zakupów.

***
Wchodź bezpośrednio na naszą www. Niczego nie przeoczysz. Facebookowiczów zapraszamy do wchodzenia bezpośrednio na fanpage i do utworzonej przez nas grupy https://www.facebook.com/groups/GrupaKatowiceDzis – jej członkom wyświetlają się wszystkie nasze facebookowe posty. Jeśli uznasz, że warto, udostępnij tę publikację innym. Dziękujemy.