Jeśli mieliście w nim rachunek to macie prawo do radości. Bank musi oddać wam pieniądze.

ING Bank Śląski to kolejny bank w Polsce, który musi odpowiedzieć za to, że nieprawidłowo informował klientów o zmianie warunków umowy.

Toteż, jeśli przed 1 marca 2017 r. mieliście w nim np. rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, a o zmianach warunków byliście informowani poprzez wewnętrzny system bankowy - powinniście otrzymać od ING Banku Śląskiego zwrot różnicy w opłatach podnoszonych przed 1 marca 2017 r.

ING Bank Śląski zobowiązał się zwrócić klientom pieniądze podbrane w wyniku podwyższania opłat i prowizji po 1 stycznia 2014 r.

UOKiK uznał, że prawa klientów naruszyły również inne banki: Alior Bank, Bank Millennium, BZ WBK, Deutsche Bank, Idea Bank, Pekao SA, Plus Bank. Wszystkie one powinny informować o zmianach przesyłając tę informację na trwałym nośniku, a nie za pomocą wiadomości generowanej przez wewnętrzny system.

Uwaga. Każdy, kogo ta kwestia dotyczy, powinien otrzymać od ING Banku Śląskiego stosowną korespondencję. 

***
Wchodź bezpośrednio na naszą www. Niczego nie przeoczysz. Facebookowiczów zapraszamy do wchodzenia bezpośrednio na fanpage i do utworzonej przez nas grupy https://www.facebook.com/groups/GrupaKatowiceDzis - jej członkom wyświetlają się wszystkie nasze facebookowe posty. Jeśli uznasz, że warto, daj lajka w zamian za tę publikację i udostępnij ją innym. Dziękujemy.